Tillbaks igen

Är tillbaks med min blogg efter ett jätte långt uppehåll. Spiralen går rätt ner när det gäller mig och min sambo. Han har nu börja skylla allt på mig, det är mitt fel, att hans dotter flytta, mitt fel att hans förra fru ,svärmor och några av hans barn terrade mig i över 1.5 års tid, mitt fel att han inte har sina barn för jag vägrar vara en barnflicka åt dom utan han får själv se efter dom, mitt fel att det vi har ett skit förhållande. Han har verkligen ett problem den mannen. Jag råkade dessutom se mail från han till andra kvinnor, har kommit på hur han ljuger om allt och ingenting. Låter bli och säger saker osv. Han är sur och tvär mot mig tar inte i mig, pratar inte med mig osv. Jag har lessnat på att ha det så hära, på att vara olycklig. Försöker peppa mig själv till att sticka från han, men det är inte lätt. Trotts att han även slagit mig fler talet gånger och tagit stryptag så det var fingrar på min hals länge efter. Men vet ni det var mitt fel det också. Det som skulle bli så bra och det som jag trottde skulle vara min lycka blev allt annat . Sorg, smärta , lessamhet ensamhet blev det av allt. Och inte är det mitt fel, det är inte jag som ljuger,smyger,slår, är elak, skyller i från mig är grinig och sur.
Orkar jag ta mig ur det här tro ?


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0