Tycker seriöst att han inte har någon orsak till vårt liv.

Min sambo tycker seriöst inte att han har gjort något fel eller har någon orsak till vårt liv är som det är. Allt är mitt fel säger han, Hur kan man säga att man inte gjort fel när man inte har gjort något för att det ska bli bra och fungera? När hans ungar och förra fru trakasera mig så gjorde han inte något,alla gånger jag sagt att han måste börja jobba för oss och visa mig att han älskar och bryr sig, inte något gensvar,alla gånger jag säger att allt inte kretsar runt han och hans vilja, inte någon ändring, han har ljugut många gånger för mig och som har kommit fram,han har tagit beslut över mitt huvud som inverkar på vårat liv,Allt ska vara efter hur han vill och tycker, JAg har när jag försökt prata med han bara fått höra att jag tjatar,gnäller osv. Att han inte tänker göra något så länge jag gör det, att det beror just på han fattar han seriöst inte. Han anser jag ska finna mig,hålla käften och sitta bort mitt liv i en soffa. ALDRIG ! det är nog nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0