Länge sedan

Var evigheter sen jag uppdaterade min blogg av olika orsaker. Liver rullar på exakt som vanligt lika tråkigt,lika innehållslöst. Har lagt ner att försöka få det gå med mitt förhållande helt. Våra regller som vi kom överens om gäller när det passar min sambo, typ aldrig. Min sambo kör på som vanligt att det sak vara som han vill med allt. Han är om möjligt ännu slöare,tråkigare och skitigare. I sommar har jag betalt klart för min dotter som då går ut skolan, jag flyttar hem då oavsett om det har blivit bättre eller inte här. Min sambo kommer aldrig lämna blekinge och det är bara för mig att inse det och gå vidare med mitt liv. Kan ju inte bli sämre i alla fall.

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0