Går aldrig

Vårt förhållande går aldrig att fixa, min sambo har nu fatta efter snart 1.5 år att det inte är bra. Men det är inte något som han har gjort som är orsak enligt honom. Allt är mitt fel säger han. Att han inte har lyft ett finger under den tiden som jag har påpekat att vi måste jobba stenhårt för att komma igen till varandra, har inte någon betydelse, att allt ska vara efter hur han vill ha det och jag ska bara finna mig i det har inte någon inverkan enligt han , att hans förra fru och några av alla hans ungar har terra mig har inte någon betydelse inte heller att han inte stod på min sida och stoppa allt utan till sist var det jag som fick nog och sa i från på skarpen, då slutade det. Inte heller att han har ljugit massa för mig,tagit egna beslut som har haft stor inverkan på vårt förhållande, att han inte har betalt för sig och sin son utan det är jag som har fått betalt ca 3000 mer varje månad i boendekostnad. Och har hamna med skullder tackvare det, det är som det ska vara säger han. Att jag inte har haft den lönen ens som jag ska betala har han inte brytt sig i. Allt detta har inte någon betydelse enlig han utan det är mitt tjat som förstört. Och att jag har tjata för att det är han som aldrig har gjort något för mig och oss det ser han inte. Han säger så länge du tjatar så gör jag inte något, nehe säger jag då , så enligt dig ska jag sitta still hålla käften finna mig och vänta på att du kanske kanske vill göra något för oss! då säger han nej, när jag fråga hur det ska va då, svarar han tjata inte då säger jag igen så jag får inte säga något då? jo säger han då, men då tjatar jag ju säger du och då ska inte du göra något ! snacka om att säga i mot sig själv. Så nu tar han inte i mig, kramar mig inte, pussar mig inte, pratar inte säger aldrig att han älskar mig osv. Han tycker inte om det säger han ! Han som alltid ville ha näkontakt innan ! Men det roliga är att sex ska han ha, men bara när det passar han ! Så jag kommer nu hålla käften och inte tyck ett dugg om något inte vilja något om något, leva mitt liv i tysthet och ensamhet tills jag får en lägenhet hemma och jobb. Då flyttar jag. Nåja om 2 veckor kommer min dotter ner och vi ska åka til malmö för att vara modeller för en dag, vi ska ha en mysig hel dag där har jag tänkt. Det ser jag fram i mot , sen om ca 2.5 månad tar hon studenten och då ska jag hem i två veckor tänkte jag, skönt! Har en del och se fram i mot och det tänker jag inte låta han ta i från mig. Räcker med det han tagit redan.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0