drar i augusti

hade en diskution i går igen med min idiot till sambo, hans bil har gått sönder och han har inte råd och fixa den eftersom han har en ekonomi som inte är av denna värld, så han ska börja åka moppe, ska bli kul och se för det kommer han inte göra. Men jag frågade om han inte tyckte det var något som var snett om hans son som går i skolan och inte har någon inkomst har råd med bil men inte min sambo som jobbar! Svaret var inte helt otippat nej det är normalt. Han har en så otroligt sne uppfattning om verkligheten. Han säger även att hans son inte kostar något att försörja! Hm grabben äter,andvänder el,tvättmedel,han duschar andvänder telefon osv. Men det kostar inte något! Det ni! Så jag frågade om han inte kostar något kan inte vi heller kosta något. Hade han naturligtvis inte svar på. Vilket inte heller är ovanligt att han inte har, han tycker en jävla massa om allt men han kan aldrig stå för det han tycker eller förklara varför han säger/gör på ett visst sätt. Samma som han säger det är jag som har gjort han till den han är, vilket är rent skitsnack men i alla fall det är mitt jävla tjat säger han . MM säger jag då och varför tjatar man? är det för att du har gjort en enda sak för vårt förhållande och alla jävla löften du ger som jag tjatar eller är det för att du inte gör det? Det är ju upp till dig säger jag om du vill ha tjat eller inte. Men nej jag ska hålla käften ,finna mig i allt då kanske han någon gång kan tänka sig göra något, men det vet man inte för han tycker inte om och göra något. Men igentligen gör han ju det fast det går inte och erkänna. HAn älskade att åka utomlands, han tycker det är mysigt att åka i väg och titta på saker och ta en fika osv. Men Jag har fått nog vi skulle göra ett försök till men han har inte som vanligt lyft ett finger för det så jag skiter oxå i det nu. Har jobb här till sista augusti sen drar jag.

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0