Verkar må bättre

Min son som har varit här nu sedan Måndags verkar börja komma igen nu och må lite bättre, hoppas så att han nu inte får flera såna panikatacker och att han inte börjar må dåligt igen. Är för jävligt när ens barn mår skit man känner sig maktlös och man vet inte hur man ska göra för att hjälpa dom på bästa sätt heller. Men nu för tillfället så tror jag det bästa för min grabb var just att komma ner hit till lugnet och bort från alla måsten. Tror att hans tjej fick ett jobb och inte va så gnällig hela tiden på allt så skulle det vara lite bättre för dom båda.
Nu skulle jag vilja ha ner min tjej också, ska försöka få ner henne över februarilovet om hon inte ska jobba då vill säga. Annars så lunkar det på i samma jävla lunk, inte några förändringar från min sambo han är samma slöa,tråkiga vill inte göra något ljuger om saker person. Han kan/vågar inte än säga ifrån mot sin son utan vill att det är jag som ska göra det. Kom en anmälan igen på hans andra ungar som inte bor här utan med deras mamma, fattar inte hur soc kan blunda hela tiden för det och inte göra ett dugg, Dessa barn skulle ha det bäst om dom fick bo hos någon som klara och orkade med dom. Visst är dom goa, men dom har absolut inte en enda tillstymelse till form av uppfostran, helt jävla vilda och kleptomaner. Tar allt som går även det som sitter fast. Fattar inte hur man kan göra så mot sina barn som man gör i den familjen.

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0