Varför skickar man sms på nätterna och frågar om man sover?

Helvete så irreterad jag är, i natt halv 1 började min sambos telefon jävel leva om igen, jag hade somnat men vaknade då naturligtvis av den och sen var det kört och somna om igen. Det var min sambos son som undrade om vi sov!!!!!!!!! men för helvete vad brukar normala göra den tiden och specielt om man ska upp och jobba dagen efter? Blir så jävla irreterad på deras ego, man kan inte tänka på någon annan än sig själva det bara går inte. Så var det min fega jävla sambos tomma löften som gör mig piss off, han har lova att vi ska prata med sonen om regler osv men han gör det inte, har nu påmint han i två dagar och sonen har suttit här i två dagar så det har funnits tillfälle men nej då inte öppnar man mun för det! Så säger min sambo att jag ska göra det, visst fan kan jag det men är det inte hans barn, han son ska kunna prata om regler och sånt med sitt barn? Och bara för att han är rädd för sin son så ska jag göra det, ne du inte mycke. Han är och för blir en stor lögnare i allt, ge mig ett jobb hemma så jag kommer här i från nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0