Vad ska man göra, hur ska man göra


Just nu är det mycket som är tungt, min son på 22 år mår skit med panikångest attacker som han får oftare och oftare , han har en tid i dag hos en läkare och jag hoppas så att han nu får det han behöver och att han får bli sjukskriven en stund . Så han kan komma ner hit till mig och jag får ta hand om han ett tag, Det är så jävla tufft och ha honom 60 mil bort när han har det så här just nu, vill bara släppa allt och åka hem till han. Vi får se i dag nu vad som sägs och om han kommer ner annars så åker jag troligen hem och blir hemma. Min sambo har nu äntligen fatta att han får själv betela för sin son om han ska ha han bo här, satte mig och pratade med hans son om hur det låg till med allt förra veckan ,och med min sambo han blev tokig men det skiter jag i för det är ohållbat för mig att leva så. Och han har dessutom tagit hit han utan att först ta det med mig, Min sambo fattar inte ändå att dom två kostar mer än mig som en ensam, utan sa att don två delar på min sambos del, ok sa jag då delar ni på en potion mat, en av er får duscha osv, tog en mjölk och slog ut den, sa att ni har bara en liter mjölk inte två, och när den är slut kan ni inte köpa en ny utan får vänta några dagar innan eftersom den skulle ha räkt längre om det bara var du som drack av den. I bland undrar jag verkligen om min sambo är dum eller bara gör sig dum. Men nu har han i alla fall gått med på att bet för två alla rörlig utgifter som blir dyrare ju flera som andvänder det.

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0