Tuffar på

Livet tuffar på, inget händer utan går sin gillna gång, ska det vara så här piss tråkigt och leva? nej det ska ju inte det och man får inte roligare än man gör det har jag hört. Min sambo är en då tråkig person som inte vill göra något men så har han knappt vart utanför blekinge de sista 20 åren heller. Han har inte sett något eller upplevt något så vad vet han om livet? inte ett dugg igentligen han tror att man ska sitta sönder soffan och titta på tv och jobba bara. Jag vill ha ut mer mycket mer! Så var det hans son som var hemma i går igen från skolan, nu fick jag ett utbrått på sonen om just skolan och att han inte sköter den, så nu har han lova att göra det, gör han inte det åker han ut!


Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0