Trög, dum eller bara jävligt korkad?

Man slutar aldrig förvånas, min sambo säger att han inte vill göra något för jag tjatar, find, och varför tjatar man då???? Kan det vara för att han har gjort allt han lovat???? MM, man behöver verkligen tjata på någon som gör det som han säger han ska, snacka om sop ren i skallen, vill inte han ha tjat så får han ju göra det han har lova och inte skita i det som han nu gör.Sen var det pengar han har inte betalt det han ska göra här i hushållet han har sin son bor här men anser att sonen på 19 år inte kostar något mer än vad det gör för bara mig och min sambo, sonen är med andra ord gratis gör inte av med mat,el,schampoo,tvål,pratar inte i tel osv. Jag har en inkomst i bästa fall på 13000 då har jag jaga jobb som en idiot är arbetslös, min sambo har en inkomst på över 20 000 ( men har skullder så dom drar ca 8000 sen en annan skulld på 1000 men så har han ett bidrag på 3600 tror jag det var utöver det så han har ut runt 18000, jag betalar i detta hushåll ca 10-11000 och han ca 6000-8000 och han tycker inte det är mer än rätt på dessa 11 tusen ska jag då även betala uppehälle för min dotter som går sista året på gymnasiet och underhåll hennes pappa och jag bet i var 3100 så 14100 ska jag ut med och får max 13000, hm hur går det i hop? går inte så jag har för att han inte har råd tycker han att betala för det som är för honom och sin son fått en massa skullder nu, jippi!!!! vi har en elräkning på 3 månader nu som ligger var av två hos kalle, tror ni han tänker betala det då...... ne för han har inte råd säger han, men han har råd ändå på något konstigt vis att ha sin son bo här fast han inte betalar för dom utan det är det jag som har åkt på genom att jag betala mer än min sambo...förklara det ni, jag kan inte, hur i helvete kan man göa något sån mot sin sambo?????? vilken jävla gris han är. EGO och SJÄLVISK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0