Som om jag tror dig

Har haft en hemsk jävla tid ett tag ett långt tag nu, i går skulle jag göra kaffe och bara brast ut i gråt helt utan orsak. Men hur mår man då igentligen? ja inte är det ju bra i alla fall, är många orsaker till varför man inte mår som man ska för mig är det månag faktorer men dom största är att vara utan mina barn som är 60 mil bort,bo i blekinge när jag hatar stället,leva med en man som inte är speciellt snäll och trevlig utan är en självisk person som aldrig någonsin ser att han sårar,trampar andra mäniskor och alltid ska ha det som han vill,känner och tycker vara utan ett fast jobb och en fast ekonomi och att ha vart trackaserad av hans förra fru och en del av hans barn det har gjort att jag mår riktigt riktigt dåligt att min sambo sedan beter sig som om han hade en mindre begåvning när han resonerar och att han suger ur mig pengar så jag hammnar i skullder gör det inte bättre. Jag har nu sagt upp allt jag har stått för i detta hus/hem och vem han ställer i stället struntar jag i för jag står aldrig igen för något där han ska va med och betala för man kan inte lita på min sambo alls. Från fösta stund har det variit lögner och hemlghetsmakeri från han och det har under dessa 2 år som jag nu bott här kommit fram saker hela tiden som han borde ha tala om innan jag flytta hit. Som om jag någonsin igen tror dig? nej du min kära sambo förutsätter i ställe nu att allt du säger inte är sant,vilket kanon förhållande det är då!

kram på er alla ta hand om den ni älskar och visa det för den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0