Sociopat

Det blir bara värre och värre, han lider av sociopati har jag nog kommit på han kan verkligen inte se hur andra människor känner utan allt kretsar runt hur han vill och tycker. Men nu får det vara slut på detta, han har inte blivit ett dugg bättre och han skyller hela tiden på att det är jag som är orsaken till det för jag tjatar. Men som jag har sagt till han om man gör det som man har lovat så behöver inte någon tjata om det igen. Men han fattar verkligen inte det. Undra om han har en lågbegåvning? Han tycker inte han har gjort något fel någonsin, som i går då satt han säger han kvar på jobbet i nästan 3 tim, varför gör man det? Antingen så skämdes han (vilket han ska) eller så var han hos någon annan. Troligen så skämdes han och han ska göra det ännu mer i så fall, mina ungar undrar vad det är som inte är som det ska.Det är jag som får stå oc tycka han är så pinsam fast det inte är jag som ska tycka det. Så länge jag vet att jaag har rent mjöl i påsen så skäms inte jag i alla fall.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0