Snart en vecka :)

Så har snart min älskade son vart här hos mig i en vecka, fan så underbart skönt det är och ha han här. Skulle vilja att det altid är så, ha mina troll nära både min dotter och min son. Tror han skulle behöva bo här ett tag och komma igen ordentligt. Men det har han troligen inte någon möjlighet till eftersom han har en sambo och det är inte troligt att hon skulle släppa Uppsala. Är lite orolig över deras ekonomiska situation hans sambo har varken arbete eller utbildning så han får dra hela lasset själv med alla räkningar och mat. Det är inte alls bra tycker jag, men jag kan inte säga till dom hur dom ska ha det i sitt liv utan dom måste själva lära sig. Men visst är det jobbigt och se att det är en orsak till att han inte mår som han ska. Om man ändå inte var så maktlös i och göra saker för sina barn, man kan finnas där och man kan ge råd men sen är dom vuxna och måste själva avgöra hur dom ska göra.
Nåväl allt löser sig med det. Sen har vi min sambos son som håller på och driver mig till totalt jävla vansinne, han är så slapp och bekväm, gör exakt det som behagar han och skiter högacktningsfullt i vad andra tycker och vill. Han plockar inte undan efter sig, kommer och går som han vill, hjälper inte till med hunden,skottar snö eller hugger ved.Inte ett skit gör han. Han drar iväg 30 min innan maten är klar och kommer hem mitt i natten och då ska han ställa sig och fixa något och äta så han väcker mig.Han kan va hemma från skolan med vara ute på kvällarna och löpa i byn. Hans kära pappa säger inte halv 7 till han utan han får hållas, trotts att han vet vad jag tycker om det att jag vill ha ordning och reda runt mig. Men han är lika slö och bekväm i och för sig. Vi ska flytta nu i Mars och tyvärr ska sonen med, ser inte alls fram i mot det, NU ska jag behöva ha han inne i huset (tidigare har han haft ett rum övergaraget) hela tiden och han tar inte hänsyn till andra så det blir inte kul alls. Mår nästan skit över det. Vill inte ha han bo hos oss, vill inte ha hans slöa,bekvämma,störiga person runt mig.
FUCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0