Samvete?

Fattar ni hur man kan göra något sånt mot någon annan specielt mot den man lever med? Att bara skita i en sån sak som att betala så att inte den som står för något råkar i problem och tillsist kronofogden? Hur är man i skallen när man gör en sån sak mot någon? Och inte ens har vett att ha dåligt samvete! Utan man rycker på axlarna och säger att han inte har några problem med att få skullder, nej märker det han har ju närmare 400 000 kr i skullder och har inte ett dugg mer än skräp ändå. Alla dessa skullder talade han inte om för mig innan vi flyttade ihop utan det har under tiden kommit fram, jag är så satans jävla arg,besviken,lessen ja allt man kan vara. Känner mig så grundlurad av den person som jag har älskat så högt, som jag har ställt upp för och hjälpt på alla sätt. Vad fick jag som tack? Trampad på,pissad på.Han säger att han har gjort så mycket för oss och för mig men han kan aldrig säga något som han har gjort,då sviker hans minne som han säger. Det minnet sviker när han inte kommer ihåg så lägligt saker. Jag fick försäkerhetensskull veta att det var mitt fel att hans son inte mår bra nu pga allt som är med min sambos allt annat än goda ekonomi. Jag talade om för hans son exakt hur det låg till med allt, el som var obetald för min sambos pengar 18000 kr månaden inte räcker för att betala hans jävla skullder och då blir jag lidande genom att jag var dum och ställde mig för elen och nu har det gått till inkasso. Hur kan det vara mitt fel att hans son inte mår bra pga detta? Det är inte jag som skiter i och betalar det är ju min sambo men då menar han att grabben inte har med det och göra.... nehe så han bor här men han har inte med och göra att el riskerar bli avstängd och varför?! ok!Grabben har inte med och göra att hans pappa har tagit utan lov 7500 som var grabben heller då? Men det har jag oxå fått höra att det var jag med på! Japp jag var och är med på något som jag inte hade en aning om att han gjort ens! Det var något som jag misstänkt länge att han gjort eftersom han har tusen undanflykter när grabben ska ha av sina pengar, så jag sa helt enkelt en kväll för någon månad sendan att han tagit grabens pengar, och då svara han ja men det har du och dina ungar vart med på! ok, hur då? jag har ju inte veta om det svara jag då, men som i sin ordning så har han inte något svar utan säger bara om och om igen att jag har vart med på det. Fattar ni hur jävla dum man kan få bli? och jag är nog fan dummast som har varit kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0