Så länge vara det!

Så satans jävla irreterad jag är nu, min sambo hade visa sonen reglerna som vi hade satt upp i fredags och i går så gällde dom helt plötsligt inte längre,grabben stack iväg halv 10 på kvällen för att spela hockybocky. Och då ska han vara hemma senast 22.00 är det sagt på vardagar. Min sambo ringde sonen och frågade vart han skulle, sen sa han bara det är sent! Inget mer om att det är sagt 22 eller att han skaulle komma hem eller något mer. är jag frågade så svarade min sambo han är ju inhoppare, jaha och? Är det sagt 22 så är det sagt den tiden inte någon annan tid. Dom skiter i vad jag tycker helt och hållet, man gör som man vill. Vad ska man med regler till? Är inte dom till för att alla ska kunna ha det så dregligt som möjligt och att det ska fungera? Inte här i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0