Så länge va det löftet

Jaha ja så länge vara det löftet han gav i går kväll igen för vet inte längre vilken gång i ordningen. Men så fort jag säger något som inte passar så får jag direkt höra att jag gnäller,klagar,tjatar. Så var det igen i dag, han skickade ett sms om jag ville ha sex med han i kväll, jag svarade att det vet jag inte beror på hur jag mår och när din son kommer. Då fick jag till svar att han kommer sent, vilket han inte gjort på länge med undantag av några gånger då han fastna på vägen hos sin faster. annars är han hemma runt 24 tiden eftersom hans tjej troligen inte får va ute längre. Och jag uppskattar inte att ha sex när någon springer ut och in så man får avbryta ligga och vänta sen ska man komma igång igen. men det fattar inte han utan då klagar man. Lika jag sa att sen går det inte och ta hit min familj,vänner och ungar för hans son ska bo hos oss och då måste dom ha han springa genom sitt rum, vem vill ha det? men då klaga jag.
Orkar inte ge mer nu. Det får vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0