Nytt löfte för villket i gången vet jag inte

Så har min sambo nu lämnat ännu ett nytt löfte till mig, att han ska FÖRSÖKA ändra sig, vad då försöka, han säger ju att som han är nu är inte som han är som person utan att han är sån person som lurade ner mig hit, en go,kärleksfull,snäll,älskvärd,brydde sig om, lyssnade och underbar person, inte den själviska, är bara jag som gäller och vad jag vill/tycker, tråkiga,slöa,slappa, skit som han har varit nu under lång tid och som jag har sagt är hans rätta jag som han har visa nu under den större delen av tiden jag vart här. Men nej säger han då det är inte hans rätta jag.Då är det väll inte heller några problem att låt bli och va den jävla gris han varit sen han släpa hit sina ungar i olika omgångar och värst har han varit efter han släpa hit sin son för 1.5 år sen. Sonen styr allt med järnhand när det gäller min sambo, det går inte och säga ett dugg för det går bara inte och genomföra. Så detta eviga tjat som han säger att jag har, när jag fråga varför man tjatar? Om man tjatar för det händer något  av alla jävla tomma löften han ger eller om man tjatar för att det inte händer något? DÅ svarar han för att det inte händer något men ändå är det mitt fel att jag tjatar inte hans eget! Kul kille! Men som sagt nu har det ännu en gång kommit ett löfte då om att försöka, han får väll försöka då men har det inte hänt något på den tid som är kvar tills vi flyttar får han flytta själv och jag flyttar hem. SOm det är och som jag känner nu kvittar det dels för att jag inte vill bo med hans son och dels för att jag inte tror han kommer va på något annat sätt någonsin utan trilla tillbaks till den själviska skitstövel och dels för just nu har jag mer hat än kärlek till han och kaske han har försört all den kärlek som jag hade helt genom att vara så förbannat självisk och att alltid sägar att jag har/gör/tycker fel och att det alltig är jag som är orsak aldrig han. Det dödar det mest stabila förhållande. Att han dessutom gör så att jag har fått skullder är inte saken bättre bara för att han ska ha sin son bo här men inte har råd med det så min lön rycker till det och jag inte har råd med mina egna räkningar.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0