NOG NU

Nu har han gått med jätte kliv över gränsen för vad man gör andra, han skiter i och betala in det han lovade att han skulle göra nu den 25 nämligen halva elen som släpar eftersom jag inte har råd och han skiter i det. de står ju på mig så det är jag som kommer i skiten när inte det är betalt.
Han skulle lovade han bet in 5000 kr den 25 i dag frågade jag om han betalt det och fick till svar har inte pengar! men för helvete du fick ut 18000 denna månad och hade ca 9000 i räkningar med dina egna, var i helvete har du gjort av 9000 kr då? Du är så satans jävla dum i huvudet och du kan inte hantera pengar inte hantera ett jävla dugg. DU är störd på riktigt. Men du nu har du gjort ditt nu ska du ut ur mitt liv en gång för alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0