Japp då har han inte prata utan visa

Ja då har min fega sambo inte prata utan vias sin son vad jag har skrivit ned hoppas han visa vad han själv också har skrivit ned i form av hur vi vill ha det och regler i huset för sin son. Har jävligt svårt och få inte i mitt huvud varför man inte kan prata inte ens med sin son.Är det något son är fel tycker jag i alla fall. Nå ja nu är det gjort ochnu så vet sonen vad som gäller utom det med och sköta skolan för det sa han inte något om, trots att han har sagt till mig att han också tycker att man inte ska vara hemma som sonen är och om man är hemma så är man det även på kvällen. Grabben är 19 år och har sumpa sin skola hela livet han borde ha fåt in i skallen nu att man måste gå annars är man utan jobb i dagens sverige. Och inte fan ska han bo här i alla fall om han inte sköter skolan, finns inte någon som försörjer han då. Och inte vill jag ha en som går och drar benen efter sig,sover halva dagar och uppe halva nätter aldrig i helvete! För hård?! Visst är mycket möjligt jag är, men jag vill ha ordning i mitt liv och jag vill ha det fungerande runt mig, jag har uppfostra två egna barn och det har i alla fall gått förbannat bra för dom, det är ett bra betyg att man har lyckats tycker jag i alla fall. 

Kram på er alla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0