Inne på 5 dagen

Så är vi inne på 5 dagen efter hans förbannade tomma löften, inte ett dugg har hänt från hans sida. Vi skulle prata med hans son, har det hänt då ? Nej trotts att till och med sonen har frågat sin pappa i går vad det var vi ville så säger han inte något till han, min kära sambo är nämligen rädd för sin son har jag kommit på, han tycker att jag ska prata med han.....visst fan kan jag prata med sonen inte några problem men jag tycker att pappan till sonen har ett ansvar för grabben och ska kunna prata om saker med han speciellt saker som rör oss alla i form av regler osv. Grbben sköter inte skolan men är ute och springer om kvällarna fast han varit hemma från skolan på dagen,han kommer sent hem på vardagar,tar saker trots att min sambo säger ifrån osv. sånt annser jag att det är min sambo som ska ta tag i inte jag.
Men som sagt han är skit rädd för grabben, sen var det vi han och jag.Han har fortfarande inte gjort en ansats till att vara trevlig,kärleksfull,omtänksam få det att fungera mellan oss utan det är soffan och hans älskade tv som gäller hela tiden. Men han har väll inte haft tid och så är det väll mitt fel som vanligt att han inte gör något, det kör han alltid med när jag säger något. Det är mitt fel att mina pengar inte räcker till mina egna räkningar tycker han, kan det bero på att han inte betalar för sig och sin son kanske? han betalar för sig och sonen mellan 6-8 tusen och jag mellan 9-11 tusen i månaden i vårat boende och då säger han att han betalar för sig och sin son! HM hur då han betalar mindre än mig och jag har bara mig själv boende här?! Min dotter bor i Uppsala och går sista termin i gymnasiet så jag ska försörja henne och försöker göra det oxå men det är svårt för pengarna räker inte eftersom jag får ut runt 11000. Så mine privata räkningar läggs åt sidan elen här som jag var så dum och skrev mig på är ofta obet för jag har inte råd och min sambo som har 10000 kvar till sina privata räkningar när han bet för sig och sin son som han annser han gör, rycker bara på axlarna åt det och tycker att allt är i sin ordning. Men men min kärlek till min sambo som var stark och äkta finns inte kvar mer,min sambo har dödat allt genom att vara den skit han är, fast när jag sagt det till han så fick jag veta att det är mitt fel inte hans! Undrar så vart han laggt sin hjärna


kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0