Igen ego

Tror inte att jag har börja hata någon som fort så mycke förr, han min sambo har verkligen en skada i sin skalle, i går gick jag och min sons tjej och lade oss runt halv 12, min sambo och son tittade på tv det finns inte dörrar i huset för det är ett gammalt torp som är tillbyggt..Jag bad min sambo skruva ner tv, det var med ytterst motvilja ha drog ner volymen och ytterst lite, bad igen och fick ett jävla spydigt svar att han hade det, så jag fick be min son i ställe, Varför kan man inte bara göra en sak utan man måste tjafsa om det?Varför kan man inte förstå att andra som finns i huset kanske vill sova och inte kan det med en tv som går på sorund ljud, om det vart en svensk sak dom titta på så han inte hördd vad dom sa, men det var engelsk så han läser texten, Igen ego så det förslår, skäms för han inför min son.
Fan så mycke jag har börja hata honom, har inte några kännslor kvar och det kommer nog aldrig igen komma några, fan vilken miss det var av mig att släppa allt hemma, ett bra jobb,ungar,vänner,släkt för att få den skiten som har vart här. Han är skadad, han har absolut något fel i skallen tycker han stämmer in på sociopat.Han var en helt annan person när jag träffa han och ett bra tag lyckades han hålla den masken, men undan för undan har den rasa och han har visa mig vem han är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0