Hur fan kan man göra så mot den lever mde?

Ja så var det tredje dagen vi bråka på rad, vet vad idioten sa i går`? tycker det börjar likna skit, mm vad i helvete tror han jag har tyckt länge då och sagt att det gör, och vem tycker han det är som har gjort att det har blivit så här? Är väl jag antar jag, det är ju jag som tjtatar och att det beror på han att man gör det spelar ju inte någon roll, att han tycker det är i sin ordning att jag bara betalar mellan 9 och 11 tusen i gemensmma kostnaden i boende har en lön på runt den summan så jag är minus när jag betalat det och han betalar runt 8000 och har sen 10.000 kvar till sina privata räkningar det är ju en normal sak och inte något man blir arg och känner sig lurad på men det är ju inte han s fel utan mitt naturligtvis och när jag sagt upp elabonemanget för att inte han ska kunna sätta mig mer i skulld är det jag som är en idiot. inte han som inte har betalt mer så jag har sluppit hamna i skulld och kunna ha elabonemanget kvar.Han säger att han inte tycker den som känar mest ska betala mest det är fel säger han, men att den som känar minst ska betala mer än vad hon får i lön det är ok tycker han.... snacka om skruvad. >För säkerhetsskull så tog vi och klappa till mig igen och tog några stryptag, men denna gång fick det vara nog så jag drog till han över näsan och tänk stackarn har ont i den nu; liten då!
Dont fuck wid the devil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0