grilla korv

Går dagen var kanon mysig, vi grilla lite korv i öppna spisen och åt lite glass, var lugnt och skönt.
Nu har jag hjälpt min son med att ta tag i sin utb, där han ska börja med att läsa två ämnen på kvällstid, har även fixat adressändringen. I dag så ska vi sätta oss ner och gå igenom vad han vill göra och vad han tycker är kul, så han kommer i gång med det igen. Han behöver dom sparkarna i arslet just nu för att ta stegen.
Hoppas han är kvar ett tag till här nere han behöver nog det tror jag.
Annars så lunkar det på för oss min sambo och mig, vi har det inte alls specielt bra men det går. Bävar för flytten och känner inte alls för det. Vill rent av inte flytta med dom. Så hur det blir får vi se.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0