Gått för långt

Nu har min sambo eller vad jag ska kalla han gått för långt, Min son har vart här nere eftersom han inte mår bra, min goda idiot till sambo har inte en kr eftersom han dels har skullder över öronen och dels inte ett dugg ekonomiskt sinne och inte råd med att ha hans son boende hos sig men propsar på att fortsätta ha det. Då har han och hans son ätit i en veckas tid nu upp min sons matpengar och nu är dom slut, men tror du att min sambo har dåligt samvete och fixar fram pengar då? ne inte ett dugg, han anser att alla ska äta på min sons matpengar! Att när jag blev förbannad på det så var det jag som tjaffsa och tjata och framför allt har fel och han rätt som vanligt. Då tycker min sambo att det är i sin fulla rätt att leva på andra bara för att han inte klarar av sin ekonomi pga hans taskiga ekonomi och för att han ska ha sin son boende här har jag fått lov att betala ca 3000 mer i månaden än vad min sambo har för sin son och han själv. så jag har också fått skullder nu. Mina känslor är nästan slut för han nu. Han är en självisk, omogen, ansvarslös skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0