Dax igen

Han har verkligen en stor störning i skallen, i går var det ett stryptag som gällde, vad manlig han är!!! orsaken var att jag sa att inte någon från de mina kan komma ner mer sen när han ska ha sin son bo hos oss eftersom sonen måste springa igenom rummet som dom ska bo i och vem fan vill ha en som springer igen det rum man ligger och sover i? Men det var bara för dom och acceptera det för hans son ska va där punkt! Vi får se hur det blir med den saken när jag har tala om för sonen en del saker och tagit en del andra åtgärder för att min sambo inte ska ha ett skit och säga till om mer. Nåja jag blev förbannad på han för att han ska va så jävla självisk hela tiden och gick ut slog upp dören i väggen och slog igen den. Då får man tydligen ta stryptag på någon! FUCK YOU.
Ungen har inte vart i skolan under veckan men är ute och skenar på kvällar, när jag har sagt till om det så är det ok i detta huset men inte i nästa säger min sambo och för säkerhets skull så säger han att det är jag som sagt det.
Som om jag skulle tycka det är okej när jag har sagt att är man så dålig så man inte kan gå i skolan så är man hemma på kvällen också. Det är ju  jag som vill ha någon jävla form av ordning min sambo är för rädd för sonen så han säger inte något till han om något alls, utan säger hela tiden att det är jag som ska säga till han.Som i går skulle han ha sagt till om sonens förbannade tv som har stått på golvet i vardagsrummet i snart en vecka, tror ni han gjorde det då? ne han hade inte haft tid fick jag höra då, har inte du sagt till han då sa min sambo. Men min sambo har tagit hans sons pengar ca 7000 som inte sonen vet om, min sambo sa innan grabben flytta hit när jag fråga om inte han skulle få en nyckel så han kunnde komma, nej för fan han har inte något här och göra, vill inte ha han här. Men sånt vet inte sonen om och jag har en stor lust att tala om det för han. Det är kul jag lämnade ett fast arbete som jag älskade, min familj, barn och vänner för ett liv med min sambo 60 mil hem i från. Och nu vad har min sambo gjor och vad gör han för oss? inte ett skit är bara hans vilja/tycke som ska vara inte någon annans och deffenetift inte mitt.

ja så är mitt liv inte vad jag lämnade allt för direkt långt där i från, men det är vad jag fått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0