Bombad

Han är fan inte frisk i skallen, han kan inte bara låta bli och tjafsa om allt, i går höll han på som en idiot om något som jag sagt jag hört något annat om, han kunnde bevisa mig att jag  hade fel men i ställe för att göra det så fortsatte han och diskutera saken trots att jag sa att han skulle lägga av och bara visa mig att han hade rätt. Sen sa han att det var jag som höll på och tjafsa. IDIOT! Är hans specialite att få det till att det är jag som alltid har ,gör,säger fel att det är jag som tjafsar och bråkar trots att det ofta är han som ska ha det sista ordet oavsett om jag har bevisa att det han säger är fel. Han kan inte ge sig och säga förlåt. Samma i går jag slutade kl 18 var hemma 18.15 och vi åt 18.30 men hans son mötte jag på våran väg 18.10 då kunnde inte han vänta 20 min på maten utan måste i väg och träffa sin tjej. Jag tycker att då får man va utan mat oom man inte kan äta när maten står på borden och absolut om man inte kan vänta 20 min på den eller att det inte var viktigare än det han åkte och gjorde. kl 22 kom sonen hem och skulle då sätta sig och äta, jag sa i från att mna äter när maten står på bordet om man inte har en jävlit bra ursäkt att inte äta då. Min sambo han ska äta nu sa han direkt. och då är det bara så anser han. Sen om jag skulle lägga mig för jag skulle upp tidigt eller något sådant, (finns inte dörrar och stänga i huset för det är ett gammalt torp som är tillbyggt) så jag vaknar när dom ska laga mat på nätterna,göra mackor, titta på tv osv. Men tar man hänsyn till det då? Nej för man kan inte det, man vet inte vad det är eller hur man ens stavar till det. Nu har i alla fall jag bestämt mig för att dom får sköta sig själva, jag flyttar in i ett rum, tvättar min tvätt, lagar min mat och skiter i dom.

Lycka till din idiot



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0