1 månad

Så var det en månad kvar tills vi ska flytta till ett annat ställe om jag nu flyttar med troligen inte eftersom det är som det är. Men jag sa i går till min sambo att vill han ha mig kvar har han 1 månad på sig att visa för mig att jag kan lita på han och att han ger 200 för att vi ska få det bra igen, är det inte något som hänt under denna tid åker jag hem och stannar där, kommer inte igen hit.Så nu är det helt upp till han och visa mig, gör han inte det så är det ju så att han inte är intresserad av att ha ett liv med mig och då kan inte jag göra något åt saken mer. Men jag sak ärligen säga att jag inte tror på att det blir någon ändring, utan han är sån som han är nu det är hans perosnlighet och den han var innan var någon han spelade för att få mig ner hit och stanna här tills jag inte hade något kvar hemma och komma till. Men så fel han har i så fall, jag har visserligen inte något jobb hemma men jag har allt annat kvar.


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0