Vill inte

Måste skriva av mig lite, som alla vet har min sambo och jag jävulska problem, stor orsak till dom är att min sambo utan min vetskap från början tog hit sin son, som från början bara skulle sov över någon natt för snart 2 år sen. Men han är kvar än! Jag blev inte tillfrågad alls om det utan det skedde över mitt huvud. Jag vill inte ha han här alls vilket jag även har sagt till min sambo. När min sambo och jag flyttade hit till vårt gemensamma hus så frågade jag just om sonen, om haninte skulle få en nyckel hit, svaret min sambo då gav mig var: nej för helvete han har inte något här och göra! Det var vad han då sa och tyckte om sin son. Men som sagt sen midsommar 08 är sonen här, nu när jag frågar om varför det är så viktigt att ha sonen här, svarar han att han ska skriva allt på sonen, tel,tv,el osv så det är därför han vill ha sonen bo där! Men hallå man är snart 50 år och man har ställt till det för sig så man inte själv kan stå för något utan man skriver allt på sin son, ska han sätta grabben oxå i skiten då? För min sambo kan inte hantera pengar alls, han har satt mig i skiten genom att strunta i och betala, sin förra fru och sin mamma! Orsaken till varför inte jag vill ha sonen bo här är flera, bla så saknar jag mina egna ungar så fruktansvärt och blir ständigt påmind om dom när hans son bor här, vi två får aldrig någon egen tid för oss två bara för grabben har noll respekt för vårat privat liv. Han går ut och in som om det var hotell sheraton. Om vi så bara åker och handlar så ringer eller skriver han  och frågar var vi är och när vi kommer. Men helvete han är 19 år och måste väl för fan kunna låta oss vara, vi har dessutom sagt vart vi skulle till han innan. men ändå så måste man ringa eller smsa. Att ha han här är som att vara små barnsförälder igen. aldrig tid för varrandra, aldrig kunna få göra något i fred, alltid ha någon som efterlyser oss. han hänger i kjolstygen som ett spädbarn. Jag har sagt att han kan bo hos sin mamma varanan vecka så vi två kan få egen tid. Men det var omöjligt säger min sambo, varför det är omöjligt vet jag inte eftersom grabben bodde på heltid där innan. Dessutom så sa min sambo när vi hade vart och titta på huset vi ska flytta till , att han skulle försöka få sonen flytta till sin mormor. Men i går när jag tog upp det igen så var det oxå omöjligt! VILL HA MITT VUXNA LIV I FRED!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0