vilken hjälp

Var ett tag sedan jag skrev nu, har inte haft orken och skriva. Men nu ska jag i alla fall göra mig ett försök igen. Vad har hänt då,ja inte så mycke som vanligt, typ inte ett skit. Sonen till min sambo fortsätter komma när det passar på kvällarna och min sambo skiter i det. Vi skulle i måndags ha det mysigt hade vi sagt. MIn sambo hade köpt lite vin och jag hade handla hem ost och kex som vi skulle äta och mysa på kvällen med. Ja blev det av då? nej inte ett dugg av det blev av, kexen är kvar och osten är kvar. vinet tog jag 1.5 glas av sen var det samma visa som vanligt. Min sambo blev sur för att jag sa att kl var över 22 och sonen inte var hemma, varför han inte tog tag i det och att vi inte kan ha ett normalt vuxet liv pga att hans son kommer och går som det behagar. Som i sin vanliga ordning fick jag då höra att jag tjatar och gnäller. Så jag sket i allt och gick och la mig. I tisdags var det oxå något kommer inte ihåg vad så jag gick och la mig då oxå och så i går hade det kommit en massa snö här. och eftersom hans son var hemma från skolan och var ledig så sa jag att han kan ju göra någon nytta då och skotta undan all snö. mm trodde jag då, det var så att han hade sopa undan det översta täcket snö sen var det bra, hunden hade han skitigt i och gått ner till och ut med halv 3. Han hade ju ont i ryggen stackarn. Då är det ok att skita i allt tydligen. SPYR på allt här. om jag ändå fick ett jobb hemma.

kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0