underbart

Är riktigt underbart att vara hemma i uppsala, visst saknar jag min sambo hur det än är älskar jag han på något märkligt sätt och av någon märklig orsak. Men jag tvivlar på at han överhuvudtaget tänker på mig tror han har det ganska bra och att han trivs riktigt bra och inte ha mig där. Har en märklig kännsla i magen över allting. Han hör inte av sig titll mig självmant, när jag frågade varför så fick jag till svar jag tycker du ska umgås med barnen. Han vet att dom inte är hemma på dagarna eftersom det är jobb osv för dom och nog klarar jag av att prata eller skriva till honom oxå. När jag har skrivit till han har jag fått korta svar. Skrev att jag älskade honom inte någon reaktion eller respons på det. Det är över för honom.... nu ska jag bara vänta på att han hittar en ny så han vågar säga att det är över, innan gör han inte det.


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0