Stå för vad du gör

Min sambo är mer än en rolig prick, han har ljugit en hel del för mig som har kommit fram att han har gjort, vilket har lett till att jag inte törs lita mer på han utan han får bevisa för mig att han inte ljuger mer. Jag sa från början till han att jag hatar folk som ljuger och att sanningen alltid kommer fram. Trotts det så har han valt att ljuga inte bara en gång utan många! När jag nu inte törs tro på han så blir han arg på mig för jag inte gör det! Men du, du har ju alldeles själv gjort så man inte kan lita på dig när du har med eget val ljugit för mig upprepade gånger. Hur kan du då bli arg på mig för det? Är det mitt fel att du har ljugit? Är ju inte allt för länge sedan du ljög var förra månaden! Oh vem vet du har kanske gjort det denna månad oxå, jag vet ju inte när det är sant eller inte!
Straffa inte mig för dina egna misstag stå för dom som en man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0