Så har man bestämt över mitt huvud igen då

Som ni vet ska vi flytta, att jag är mer än osäker på att överhuvudtaget flytta med är mitt stora dilemma. Men just nu har jag inte något val då jag inte har något fast jobb och någonstans och bo. Men än har det inte hänt något under stjärnorna man tar beslut över mitt huvud på allt. Jag har överhuvudtaget inte någon talan, som ni vet har han sin son bor där (mot min vilja) nu har man bestämt vilket rum han ska ha, det ända rum som man måste ha el element i för att få värme så det blir dyrare och ha han där, och han måste gå igenom ett annat rum där mina barn,föräldrar och eventuella gäster sover, hur kul är det och ha någon som springer där när man sover? han kommer ju inte vara hemma och lagt sig när dom lägger sig. Utan han kommer ju när det passar honom och om han väcker andra skiter han i. Samma på morgonen när han ska upp, först så vaknar han inte av kl och sen så ringer den i en tim alla kommer vakna av den. Utom han och min sambo. Jag spyr på alla där och deras egoism. Man kan verkligen inte tänka på någon annan än sig själv. Min sambo sa dessutom när vi hade vart och titta på huset att han skulle fixa så sonen skulle bo hos sin mormor! Men det var ju bara skitsnack som allt annat han säger. Det hade han inte tänkt göra, nu när jag har påmint honom om det så säger han att det står en massa saker i det rummet! jaha och hur vet du det? och går inte dom och flytta på då? din ena dotter har ju bott i det rummet i ett åt och då gick det tydligen och flytta på det. Nåja, Om bara hans son visste allt han sagt om sonen innan han släpa dit han skulle nog inte sonen bo där, som att han har inte något där och göra, han kommer inte in här, han ska bo här bara för att han ska stå för tel,el och tv. HAN SNACKAR SKIT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0