hur dum tror han jag är?

Var ett tag sen nu jag skrev ,har inte orka och skriva allt bråk tar all must ur mig. Min kära egoistiska sambo tar all must ur mig. Efter allt ljugande från han har jag mer än svårt att tro han, och när det dyker upp tjejer som han (inte känner) som han säger, i och för sig han känner dom inte för det är brudar som han har hitta på alla jävla kontaktsajter han har och på så sett även då fått tag på alla dessa brudar. Nu har dom börja dyka up i mitt liv oxå på hans facebook lägger han till dom som vänner fast han känner dom inte som han säger, i hans nätverk på msn dyker det upp bilder på nakna brudar som han inte vet vilka det är men han har likförbannat lagt till dom i sitt nätverk. Vad fan håller han på med???? ja raggar reda på något nytt troligen är ju så han har gjort med dom andra. Han satt och ragga när han var gift och han har suttit och ragga när han haft andra tjejer som han vart tillsammans med! Han kommer med den ena dumma bortförklaringen efter den andra och tror att jag ska tro på han dessutom ! Ne inte mycke va, tror inte en enda sekund på han. Jag bara väntar på den dagen jag antingen kommer på han eller den dagen han säger han har hitta en annan. Men i och för sig så kan det vara det ända sättet och komma här i från oxå för mig. Kanske ska se det som en välmening i så fall. Men det är jävligt drygt att se alla dessa brudar han inte känner men ska ha där och han påstår hela tiden att det aldrig är han som har fråga dom utan alla frågar han om dom får vara vän eller som han sa jag klicka på hennes bild och vips så fans jag på hennes nätverk. Han tror på fullaste allvar jag går på det! Han tror jag är dum i huvudet, men han lurar inte mig mer inte en sak jag tror på mer. Men det som sker det sker, vem vet jag kanske tar och skafar en massa raggningssidor jag oxå, kan ju va kul oh få en massa vänner som han säger att det är. IDIOT säger jag bara vad fan tror han att han är?! Och så mycket han har angagera sig i vårt förhållande då! inte ett finger än, det är soffan,datan och tv som lever med min sambo inte jag, jag finns här bara. något som är bra och ha när det passar. Kanske jag ska ta och nappa på en gammal vän som alltid haft ett gått öga till mig och som än har det och skriver mellan varven till mig,där vet jag att jag får en kille som gör allt för att jag ska må bra,ha det bra och känna mig älskad. Det kan man inte säga om min sambo, han gör precis tvärt om allt för jag ska känna mig nere,o älskad och må skit.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0