Hm. och jag som hade börja tro det var mig det var fel på

Fick intressant info i går om min sambo, har ju fått samma info förr fast då från hans förra fru den gången valde jag att inte tro på det men med samma info fast från en helt annan så är jag tvungen att tro på vad dom två säger om han. Måste ändå säga att det är skönt trotts allt och ha fått veta detta eftersom jag har fått i mig av min sambo att allt är mitt fel hela tiden. I från vad jag tycker,vill,känner,säger och gör, så har jag nu fatta att det är min sambo som det är fel på. Han har ju vart lika mot alla tjejer, go,snäll,glad,hjälpsam,älskvärd,omtänksam osv till en vresig,slö,inbunden,sur,ohygienisk,otrevlig,självisk skit som ljuger om allt och ingenting.Blir ganska full i skratt åt han, trots att vi alla tre tjejer har samma upplevelse om han så är det inte han det är fel på utan det har varit oss alla. Dom ljuger om allt dom sagt om honom. Dom säger båda att han satt och ragga på nätet efter tjejer, var av den ena till och med utgav sig för att vara en ung tjej och som min sambo nappa på att träffa. Han säger att det redan var slut då, varför skulle då hon låssas va en annan för och se om han nappa? och hans förra fru säger samma sak att han gjorde, där har jag till och med fått utdrag på vad dom skrev till varandra. Dom ljuger säger han, den jag fick info från i går tala om att han hade ett förhållande med en ung tjej när dom började, oh att när det var slut med dom två så försökte han ragga upp en kompis till hennes älsta dotter. Vad i helvete är han för person igentligen? Hon tala även om att exakt som här var det hon som hade fått ta hand om hans ungar och roa dom tills hon lessnade på det, att han sover halva dagarna och resterande tid är det tv eller tv som gäller, samma här. knapprande på hans mob och vaktande med sitt liv som insatts över den. Viken skit han är! Det kommer bara fram mer och mer om honom som jag inte tycker om. Vi prata i går eller jag prata han vet ju som vanligt inget. Jah kom med olika förslag om hur vi ska lösa problemen och då bla ett för mig i alla fall jätte problem. SEX! Jag tycker inte om att ha sex när man måste ligga och lyssna efter att hans son ska komma insläpandes eftersom han tror han bor på hillton så kommer och går han som det behagar. Jag kan inte slappna av då och jag kan inte heller tända om när vi får avbryta för sonen kommer in. Jag är petig för jag höra då! Ja då är jag väl petig då, men jag vill inte ha det så för jag vill ha mitt jävla sexliv i fred utan att bli störd och avbryten av en 19 åring som ska äta mackor, hämta en tillbringare med saft och vad det nu är. Bara för att han inte kan vänta på maten utan det brinner i arsle att komma iväg, då är han hungrig när han kommer hem i stället. Men det är ju helt normalt enligt min sambo att man skiter i maten och äter mackor sent eller på natten. Har aldrig hör folk som godtar sånt,men men friuppfostran !!!! Jag föreslog i alla fall en som jag tycker kanon lösning på saken grabben bor varannan vecka hos oss och varannan hos sin mamma. Men nej ! Men att ha en 19 som driver runt på en räkmacka och styr hur vi ska leva det är ok för han. Vi hinner knappt åka från huset innan grabban bombar sms om vart vi är, när vi kommer osv. Men jag fick ju veta i går att det var ju jag som sa att han skulle vara hemma med hunden! Hallå hunden är ensam på dagarna när vi jobbar så kan han va ensam en stund på kvällen oxå så nej men du min kära sambo säger till din son att vara hemma med hunden. Och jag har där i mot sagt när det brinner i byxorna på han och komma iväg, att sa inte du han skulle vara hemma med hunden? Mend et är säkert samma sak!?Nej du min sambo du har svårt med sanningen,kan inte stå för vad du gör och säger utan skyller alltid på andra och du kan inte göra något för någon annan om det inte är något som du själv tycker, och eftersom jag alltid har fel i allt så är det alltid efter hur du ska ha det som gäller . FUCK OFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0