Fredag

Fredag och en hemsk helg framför mig, men jag har valt och jobba hela helgen bara för att slippa sitta här och inte göra ett dugg. Kryper i hela mig av att bara sitta still och glo på den förbannade tven. Kan verkligen inte fatta varför man har fyllt sitt liv med tv som min sambo och även hans syrra har gjort. Man måste ha ett förbannat tråkigt liv kan jag tycka då. Min sambo kan sitta när han är ledig hela dagen eller ja han sover ju fram till 12-1 tiden sen är det tv som gäller och datan där sitter han . sen kommer kvällen och vad gör man då? jo man sitter fortfarande i soffan framför tven och datan. Men hallå har man inte något vettigare och fylla sitt liv med undrar jag? Men men så är han en veldigt ensam person också, har inte några vänner alls. Det är sant, han har inte en ända vän att umgås med. Men det är inte konstigt heller, hur många vill sitta och titta på tv när man träffas? För min sambo är det att umgås när man glor på tv. Och eftersom vi aldrig gör något eller umgås med någon så blir det inte heller att jag lär känna någon. Så jag är tvunngen att sitta här jag också fast jag hatar det som pesten. Jag som älskar att träffa folk, dansa, resa osv.
Nåväl, hans son har nu i två dagar lyckats komma hem runt 22, helt otroligt måste jag säga, men så sitter han vid datan halva nätterna i stället, varför man inte slår av skiten och lägger sig för att sova så man kommer upp till skolan har jag inte förstått. Men nu skiter jag i det han får skylla sig själv helt enkelt om han bommar skolan och inte får sitt körkort och jobb. Nej nu ska jg städa av lite min nya favorit sysselsättning!

Kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0