Fredag kväll

Så var då fredagen avklarad, skit kul hade jag , min sambo jobba som i sin ordning över kom hem vid 21.00. Satte sig i soffan och somna innan 21.45 men vaknade till igen runt 22 gick och tog glass åt upp den och somnade igen innan 23.00 Så min fredags kväll var först en ensam middag, läsa,kollade lite på lets dans hörde på min sambos snarkningar ( som han inte gör för han sover inte ) gick och la mig vid 23.30. Låter det inte som en sjukt rolig kväll?
Min sambos arbetsgivare är riktiga slavdrivare, dom gör inte ett skit för sina anställda men dom anställda ska finna sig i allt utan och klaga för då kan dom gå! Personalpolitik existerar inte. Fritid efter arbete vet dom inte vad det är, vi kan aldrig planera göra något för man vet aldrig när han kommer hem, fast i och för sig vi gör ju aldrig något så det gör väl inte något då.

Suck

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sweet blogg! :)

2010-02-07 @ 16:18:11
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0