Fatta

Hur ska jag få hans son att fatta att han inte är välkommen att bo hos oss på heltid? Att jag inte fått vart med och säga hur jag vill ha det utan att min sambo har tagit det och många andra beslut över mitt huvud! Jag är så inerligt trött på att ha ungen bo där att aldrig få vara ensam med min sambo att man aldrig tar hänsyn till mig. Jag prata med min sambo i går och nu helt plötsligt så gäller inte de regler vi kommit överens om. Varför vet jag inte, det är bara så synd om stackars sonen som inte vågar utan att han frågar om han kan komma in sent på kvällarna för att göra en massa smörgåsar bara för att han är hungrig eftersom han inte kan äta när det är mat.De är ju inte viktigt och helt okej att man gör som man vill att inte äta ihop. Det är inte synd om mig som vaknar varenda jävla kväll och natt bara för att han ska in och göra sina jävla smörgåsar. Det är i sin ordning att jag gör det. Att jag sedan är pisstrött dagen efter gör inte något det hellet tydligen ! Allt bara för att dom ska ha det som dom vill ha det. Hänsyn och respekt vet man inte vad det är för andra! Om jag ändå hade vad min sambo sagt om sin son så jag skulle kunna bevisa vad han sagt. Så kanske son helvete flytta åt helvete i alla fall. Men men  nu har jag inte det och min sambo kommer aldrig säga att han sagt det han sagt....
Nå ja jag har i alla fall kommit till insikt hur saker ligger till och har tagit beslut efter det. Jag har till juni kvar att försörja min dotter sen har jag inte henne och se till att hon har ekonomisk trygghet mer och då kommer jag att göra slag i saken för då har jag råd med det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0