Träffade en kommpis till min sambo

Träffa en kommpis till in sambo i kväll som jag stod och pratade med länge, vi prata mest om min sambo eller rättare sagt bara om han . Killen som är en gammal vän talade om en hel del för mig som jag i och för sig redan visste men det blev en bekräftelse för mig. Han tala om att min sambo ljuger ganska mycket och varför han tror han gör det. Att han har haft den livsstilen med sin förra fru och att det sitter kvar än. Att han inte har många vänner här och varför, om ryktena som snurrar om min sambo och att en del av dom inte är rätt men en del är rätt. Hur min sambo lånar pengar,hur min sambo inte kommer sig för med något. Hur min sambo blir omogen och tjurskallig och då sätter sig helt på tvären i allt. Hans vänn sa oxå att det ända sättet för min sambo att komma ur den spiral av olycka är att ta sig från blekinge och som han sa han har ändå inte något kvar här. Han tala om hur hans ungar springer och snor i affären där frun till vännen arbetar. Det var så mycket som stämmde med allt som jag har fått se och höra av andra. Hur min sambo hållt på med bilar och hur han blivit utnyttjad av kommpisar osv
Var riktigt skönt och prata med hans vän som jag dessutom uppfattar som reko. Jag passa på och tala om samtidigt hur vi hade det och vad som vart och hänt i våra liv. Hur vår ekonomi såg ut och vad jag fått betala osv.
Min sambos vän skulle själv börja prata med min sambo om att han tyckte han borde flytta här i från och det känndes oxå skönt att ha hans stöd i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0