Pittbull

Ja så var en dag till över och en dag till närmare mitt uppbrott från min sambo närmare. Känns förbannat skönt att det är beslutat från mig att inte lägga mer tid och energi på en som inte är som han borde. Men jag testar honom lite innan för och se bara om han kan ändra sig som han säger om jag inte som han säger tjatar och gnäller. Men det är svårt eftersom jag får höra att jag gnäller när jag säger det är kladdigt ute för det regnar,för jag säger att det blåser,regnar att jag är trött och så vidare och tjatar gör jag har jag fått i mig när jag försöker prata med han om hur allt känns för mig och hur jag mår av allt, han säger att han gör inte ett skit om jag tjatar så han tycker jag ska hålla min käft och finna mig i allt. Som i går kväll var vår tv på högt eftersom han är halvdöv och hans son hade gått upp till sitt rum, jag fråga grabben om vi skulle dra ner ljudet och han ville det, jaha då fick jag en sur kommentar från min sambo :att du bara orkar fråga han , så jag sa att jag ville bara visa hänsyn men se det var ett jätte fel av mig att jag gjorde det och när jag inte gör det är det oxå ett jätte fel. Min sambo var skir grinig och tvär när han kom hem i går, prata knappt med mig och om han gjorde det fräste han mest, han var sur på sin syrra och bror för att dom två vill något helt annat än min sambo när det gäller hur en sak ska skötas.JAg höll mig och sa inte ett ord om något som han kan få till tjat och gnat från mig, sen prova jag med att säga att jag älskar han, men fick jag någon feelback ? nej inte et skit, han kan inte säga det. Det är skit att jag gick på han från början hade spara mig mycke tårar. Men men ,jag har i alla fall en del kul som hänt och det är att jag har fått kontakt med en massa gammla vänner, En kille jag hade för många år sen har oxå hört av sig för att vara min vän. Det finns så många där ute som vill mig väl och vill att jag mår bra så varför ska jag vara kvar med en som med öppna ögon sårar mig.

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0