Hur störd får man vara

Han har verkligen gått över alla jävla gränser som finns att gå över nu. Han har sagt att min vilja,önskemål och hur jag mår är inte viktigt för honom och att han inte bryr sig i det. Han har sagt att det är enda som är viktig är hans sons vilja och tycke. Han son som han tog hit för snart 2 år sen utan att innan prata med mig och som jag sedan dess har fått försörja eftersom min sambo inte har råd! Men min sambo anser att han har försörjt honom trotts att min sambo inte ens har betalt hälften av vad vårat gemensamma boendekostnad har vart. Jag har hela tiden fått betala minst 2 tusen mer varenda jävla månad och sen för min dotter eftersom jag enligt lag är skylldig till det. Men när jag säger något om det till min sambo så blir svaret, hon bor inte här så hon hör inte till familjen! Vilken jävla familj? den som jag har blivit påtvingad utan att blivit tillfrågad om jag ville ha den familjen! Min sambo är den mest falska person jag träffat överhuvudtaget, han ljuger om allt möjligt och jag kommer på att han gör det oxå, har bevis för det men den dumma jäveln fortsätter blåljuga mig rätt upp i ansiktet! Sen säger han att det är mitt fel att han ljuger! Han säger det är mitt fel att han gjort valet att inte ha sina barn varranan helg, för jag har sagt att jag inte vill se efter hans barn utan att han får göra det själv. Då skulle den stackars jäveln inte få vara ledig en enda helg säger han eftersom han jobbar varranan och skulle han ha sina barn varranan skulle han aldrig vara ledig! Men den dumma jävlen tycker att det är ok om jag jobbar varranan och ser efter hans ungar min lediga helg! SJUK ! HAn säger det är mitt fel att vi har fått ett dåligt förhållande, att det är för jag som han säger tjatar! Men varför någon tjatar det kan han inte fatta, att det är just pga honom och att han gör saker som har inverkan i vårat förhållande utan att jag har något och säga till om, att han har sen långt innan jag flytta ner gett en massa löften som han aldrig har haft en tanke på och infira.Löften är enligt honom inget man behöver hålla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0