Hemma

Har vart hemma i Uppsala nu sen i Torsdags och har haft det kanon, visst saknar jag min sambo men det är nog inte direkt ömsesidigt. Han har inte hört av sig till mig om inte jag har hört av mig, i går ringde jag vid 22 tiden och svaret jag fick var det var märkligt att man inte får äta ifred. Hur i helvete ska jag veta att han sitter och äter och vid den tiden. Så jag sa bara hur fan ska jag veta du äter och vi hörs någon anna gång och la på.Han fattar inte hur jävla illa han gör mig hela tiden, måste faktiskt vara ett fel på han eller så är det helt enkelt så att han inte älskar mig och skiter i mig. Vilket är det som är troligast. JAg vill så gärna ha det som det var innan han släpa in hans ungar i vårt liv, dom som han aldrig har brytt sig om tidigare mer är den älsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0