Hem

Känns så sjukt skönt att jag ska hem på torsdag för en anställnings interljuv, gud vad jag hoppas på den nu, så måste jag ha en lägenhet oxå men det löser sig säkert det om jag får jobbet. Äntligen kommer jag i från detta skit som jag vart i. Han jag delar tak med har nog nu fatta att jag är på väg, han har i går bomba mig med frågor på sms. OM jag träffa någon ny redan bla. Han fattar verkligen inte att allt beror på honom att han har på egenhand gjort så vi inte ska lvea längre med sitt jävla sätt och vara. Men han är svag och feg han törs inte ens stå för hans handlande utan lägger allt på mig. Det är jag som gjort han så. tragiska människa, hans förra tjejer säger samma sak som mig att han förändras efter ett tag och dom har utan att jag sagt något tala om hur han gjort och varit mot dom. Exakt likadan! Så det är väl dom som har gjort han så då oxå då, patetiska man! Hittade han på e-kontakt oxå med bild och allt, och idioten förnekade att han fanns där fast jag satt med hans bild framför mig, hur dum är man då? Han lever i en fantasivärlds där lögner är en verklighet.
Den ska jag äntligen ur nu!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0