Helt jävla störd

Han är verkligen helt störd, kom hem i dag och  ja tala om att jag kört hans syster in till byn, han börja fråga ut mig och så kom vi in på ett papper han skrivit på (fullmakt) som han sa att han skulle säga att den inte gällde , jag sa då att det kanske är lite sent påtänkt nu och han blev helt jävla rabbiat, börja gapa om att jag tjaffsa om det och var helt jävla otrevlig. for i väg ut och börja med veden, ja åkte i väg en stund och kom sen hem igen, fråga om han skulle va sur hela kvällen, fick då att det var jag som var sur! var inte ett skit sur alls men men han har ju alltid rätt så. Sen var han på stackasr hunden och gapa och slet han i pälsen, sa åt han då och då fick jag värdens jävla utskällning och att jag skulle hålla käften. Sen var han så jävla otrevlig och gapa mot mig. Han har fel i skallen, stort jävla fel. På torsdag åker jag hem ska på en anställnings int och jävla vad jag hoppas på det jobbet så jag kommer här i från nu en gång för alla. SJUKA JÄVELN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0