Oj då fick visst ett sms som inte var till mig.

Så var det äntligen dax och få åka hem då, ska bli sjukt skönt ska ni veta och få komma i från det här stället för en vecka.Komma ifrån lögner, hemligheter och smygandet som han har. I går kväll ganska sent fick jag sms från min sambo, men det var troligen då inte till mig utan han råkade skicka det fel. Där stod: hem till helsingborg, vem har sagt det? puss. Hm ni skulle ha sett följande intrassling av han när jag frågade vem i helvete han skrev med? Börja försöka med att det var jag som hade tagit upp helsingborg först och att han hade skrivit det medelande för länge sedan men det hade fastnat i rymden och kom 2.5 tim senare och många sms hade passerat mellan oss innan det lossna då och damp ner. Skulle inte tro det va! Han rörde till det mer och mer, frågade om jag inte visst vad jag skrivit och om jag inte läst hans sms som han skrev, problemet var att dom fanns kvar och inte jag och inte han hade skrivit ett ord om helsingborg någonstans.
Vad fan håller han på med igentligen? Alla dessa lögner som visar sig undan för undan. Att han orkar hålla på och att han bara ens försöker trassla till det mer med ännu fler. Måste tro jag är dum i huvudet eller så.


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0