Mår bra nu

Just nu mår jag riktigt bra eftersom jag är hemma i Uppsala . Är med mina barn och har träffa vänner,det är så här jag vill ha det i mitt liv. Men tyvärr så ska jag ner igen i morgon till trisest och ett liv i fångenskap som de känns som. Inte det att min sambo håller min in låst utan att det är ettliv utan något att göra och inte några vänner att umgås med. Vill inte ner igen,vil inte ha det livet mer. Mår så dåligt av det men min sambo har den mest idiot dumma ursäkt till att inte flytta än utan om 1.5 år. Han kör lastbil och om 1.5 år ska hans ADR förnyas, så han vill jobba kvar för att få det förnyat så arbetsgivaren betalar det. Men som jag säger till han att det gör alla arbetsgivar om man kör farligtgods. Är inte något som är specielt för Karlshamn.Så har han skullder som han betalar av , men det kan han oxå bo varsom i sverige och betala på. Så hans ursäkter är en aning idiotiska och han är så dum som tror att jag går på att det är det som är orsaken. JAg tror att när det är dax så har han andra orsaker och inte flyttar då heller. Men lurar han mig igen med det får jag ett spel utan dess like.Han har ljugit och lura mig så ofta nu så det får vara för ett helt liv. Men det vet jag ju inte innan det är dax och flytta.

Krampå er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0