Länge sedan

Var länge sedan jag skrev i denna blogg, har haft en annan blogg på metro som jag har skrivit i, men nu gått tillbaks till denna. Har hänt mycket i mitt liv både roliga och mindra roliga saker som ni kan läsa om i min metroblogg som jag kommer länka till här. Mitt liv har inte direkt blivit som jag önskade att det skulle vara när jag flyttade ner hit till min älskade. Har en jävulsk hemlängtan och har inte mått så bra direkt är. Men har nu tagit beslutet att mitt välmående är det viktigaste och att det är bara jag som kan göra något åt det så det kommer bära av hem till mitt Uppsala igen så fort jag får ett jobb där. Om min smbo följer med mig eller inte återstår och se, troligen inte och då får det vara så. Jag kan inte stanna och må dåligt bara för att han inte vill flytta på sig, för att han inte vill prova något annat eller för att han inte vill ofra något för att vi ska kunna leva tillsamans.
Tråkigt om det är så men inte något jag kan göra något åt , det är hans beslut i så fall.
Längtar så efter ett jobb hemma och få komma hem till min barn och vänner, att få ett liv som jag tycker är bra och roligt.

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0