Helg igen då

Så var det helg igen då, jag har valt att jobba så mycket som möjligt på helgerna för jag hatar och inte göra något, bara sitta här och glo är inte min grej. Men min sambo älskar och göra ingenting, slö av naturen kan man säga. Så jag jobbade i går kväll, tyvärr ledig i dag men jobbar i morgon kväll igen. Sen jobbar jag måndag, tisdag och onsdag sen är min torsdag här då jag åker hem till mina älskade ungar och blir kvar där till tisdag veckan efter. Om ni visste vad härligt det är och få vara hemma och få umgås med de mina.
Min sambo har ju ett antal barn här nere som ni vet, i går gick hans älsta dotter förbi oss när vi hade vart och handla, trodde att han skulle ropa på henne ( skulle då jag ha gjort om de var min dotter) men icke, utan han väntade tills hon passerat och hunnit en bit till innan vi åkte. Märkligt betende tycker jag, han träffar inte någon av sina barn utom den älsta som bor här, men ändå så har han haft den ursäkten att han har sina barn här för att inte kunna flytta. Men som jag sakt till han, den kontakt du har med dom kan du ha från vilket land som hellst, du pratar i tel med den älsta dottern, den ena sonen ringer enbart när han ska ha något och tjatar skallen av min sambo. Ingen av de andra 3 har han kontakt md alls trotts att det är samma mamma till alla.
Sen blir jag så full i skratt när min sambo säger att hans son som bara ringer när han ska ha något avgudar sin pappa ( min sambo då). Brukar säga jaha så när man ringer enbart när man ska ha något så avgudar man den då???? Visst vill min sambo tro att hans barn avgudar honom så får han väll göra det. Men tyvärr är det inte så, den yngsta dottern säger att hennes pappa är död, yngsta sonen pratar aldrig om honom eller med min sambo. Mellan sonen ringer som sagt enbart när han ska tjajt om att få något, en bor på fosterhem och har ingen kontak alls, älsta dottern skriver an massa skit om sin pappa på sin bilddagbok ringer till honom tror varje dag men har tydligen inte mycket och säga. Så har vi älsta sonen som gör som han vill med allt, säger min sambo något eller säger ifrån så bryr man sig inte ett skit i det. Mitt i den här smeten bor då jag, som vill ha ordning, att man respekterar varandra, lyder osv. Hatat skiten här!!!!!!!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0