BORING

Händer inte mycke i mitt liv nu, har nog aldrig haft det så fantastiskt jävla tråkigt någon gång förr. Det är verkligen dött här nere i Blekinge och Karlshamn, finns inte något och göra vare sig det är fin väder eller är skit väder. Finns inga köpcentran som man kan gå o slå ihjäl tid i, inga vänner inte ett skit. Är mer än lovligt less på att leva här och hoppas så på att jobb hemma snart så jag kommer här i från och kan leva ett liv igen med vänner,barn och familj och inte som nu. Där vi aldrig gör ett dugg utan all ledig tid är det soffan och en massa skitprogram på tv som man ska genomlida bara för att min sambo är en förslöad, försoffad egoist som inte kna göra något som han inte själv vill. Tänk om alla dessa löften som ges innan någon gång kunnde infrias så kul det skulle kunna ha vart någon gång i alla fall. Men ne han vill inte något och då blir det inte något, visst jag kan göra själv men jag har inte några vänner här inte en ändå en att umgås med, då är det inte kul och göra något heller. Så man får stå ut tills jag kommer hem.

kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0