Varför finns det alltid problem med före detta ????

Jag är sååååååå trött på före detta fruar som tror att dom fortfarande kan styr i sina förra mäns liv. Fast jag är någ ännu tröttare på att man låter sig styras! Den man jag lever med var gift med en annan kvinna i över 10 år dom har barn och varit skilda i en massa år, ändå så ska hon lägga sig i och styra. Varför är det så????? Jag har försökt få min sambo att säga i från till henne men det är som en osynlig makt som finns från henne över honom. Han ska hela tiden dannsa efter hennes pipa och det står mig upp över halsen. Hon gör inget med deras barn, inte ens hjälp med deras läxor får dom. Utan jag åker och hämtar hjälper med läxor och så tycker jag då att det minsta hon kan göra är att hämta barnet hemma hos oss efter. men icke sa nicke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vad gör man?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0