Trött

Jaja så var det då dax igen, nu har vi bråkat över hans ex igen, Det är märkligt vad han ska ta allt hon gör i försvar hela tiden. Vet inte om det finns så mycke och försvara igentligen när det gälller henne. Det handlar hela tiden om att han inte törrs säga i från eller säga något överhuvudtget till henne. Hon styr och ställer över hans liv och han tycker uppenbart att det är okej, jag vill flytta här ifrån eftersom hon och förra svärmodern bor välldigt nära, men det går han inte med på. Jag håller på att bli snurrig här, har tala om det för han men det bekommer inte honom tydligen eftersom han total vägrar. Tråkigt! Nu vet jag inte hur jag ska göra längre med oss, vill inte bo här med en föredetta fru och svärmor i hasorna men vill inte lämna min sambo. dillema

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0